pdp.preview.ar-cta.header
Preview on your Wall
Scan me and see this artwork on your own wall! (iPhone only)

Point the iPhone at the desired wall (approx. 3 meters distance) and press start.

LOVE IN BLOOM - VASE

25 x 16,5

Whether in art, emoji, or on a greeting card, you’ve seen hearts represented in infinite ways and colors. This unique flower vase, unlike the very popular heart cartoon version, was inspired by human anatomy translating love and romanticism in a modern and unpredictable way.
Material: Vase, Fine Porcelain
Dimension: 25cm high, 16,5cm wide, 9cm deep

25 x 16,5 cm (External dimensions)

Pay in 30 days or in up to 36 interest-free installments with Klarna.

LOVE IN BLOOM - VASE
2018 MRC02
page.detail.shipment.estimation.sale-item
VAT incl. Plus € 14.90 shipping.

READY TO HANG

Out of the box, all LUMAS artworks are ready and easy to hang.

SECURELY PACKAGED

LUMAS works are always packed to the highest standard to make sure it arrives as perfectly as it leaves us.

ARTIST SUPPORTED

Your purchase supports the free and independent work of your favorite artist.

14 DAY RETURNS

Easy 14 day returns to make sure you are satisfied with every purchase.



BACKGROUND INFORMATION
Der italienische Künstler und Designer Marcantonio Raimondi Malerba erschafft einzigartige Designobjekte, die stets ein künstlerisches Konzept beinhalten. Marcantonio spielt mit der wechselseitigen Beziehung zwischen Mensch und Natur und untersucht dabei, wie sich beides gegenseitig transformiert. So sucht er spielerisch nach ästhetischen Komponenten und neuen Konzepten, um seine Gedanken in Formen zu gießen.
Marcantonios Werke offenbaren seinen großen Sinn für Humor: „Ich gebe niemals die Ironie auf. Ironie ist ein ernstzunehmender Bestandteil in meinen Werken. Wenn eine Idee nach viel Spaß aussieht, dann kann ich nicht widerstehen und muss sie einfach umsetzen.“

Love in Bloom

Ob in der Kunst, als moderner Emoji auf dem Smartphone oder auf einer Grußkarte: Herzen sind in allen Formen und Farben zu sehen. Diese einzigartige Blumenvase zeigt allerdings nicht die beliebte Cartoon-Version des Herzens, sondern das Wunder der menschlichen Anatomie. Der Betrachter sieht Liebe und Romantik auf eine moderne, überraschende Art und Weise übersetzt.
VITA
Marcantonio Raimondi Malerba wurde im Jahre 1976 im italienischen Massalombarda geboren. Nach seinem Kunststudium hat er sich mit der Theaterszene auseinandergesetzt und damit begonnen, mit Architekten zusammenzuarbeiten. Seine Werke sind mittlerweile in internationalen Ausstellungen zu sehen, seit mehr als 10 Jahren arbeitet er für private und öffentliche Auftraggeber.

Delivery to your country is not possible from this site.
If you would like to place an order, please visit LUMAS USA.

No thanks, I would like to stay on this site.
Yes, I would like to switch.